niedziela, 13 lipca 2014

ZAWIESZAM BLOGA!!

ZAWIESZAM BLOGA!!
Obiecywałam kolejny rozdział, ale na obietnicach się skończyło. Normalnie, jak polityk.
Nie chciałam tego robić, kiedy do końca zostało kilka rozdziałów, ale weny nie ma. Pojechała na wymarzone wakacje i zostawiła mnie samą. Jest okrutna. TT^TT
Przepraszam was. Robię to już chyba setny raz, ale to i tak nie wystarczy. Macie pełne prawo do znienawidzenia mnie i porzucenia w ciemną otchłań. Nie zdziwiłoby mnie to.
Nie mam pojęcia na jaki czas go zawieszam, ale mam nadzięję, że wena sobie o mnie przypomni i wróci, bo bez niej siedzę kilka godzin nad jednym zdaniem. Utknęłam w kolejnym rozdziale i nie mogę ruszyć się nawet kawałek dalej.
Naprawdę jestem wdzięczna za waszą cierpliwość do mnie. Sama bym ze sobą nie wytrzymała.
To by było na tyle. No to: Do kolejnego wpisu ^-^
P.S Jak gdzieś zobaczycie moją wenę, to powiedźcie żeby wróciła. Brakuje mi jej. ^-^
~Yoo Ra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz