wtorek, 22 grudnia 2015

O ludzie. Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze wchodzi.

W każdym razie, mam do tych, co jeszcze w ogóle tu zaglądają kilka pytań. A właściwie to jedno najważniejsze: Czy ktoś jest zainteresowany czytaniem dalej tego opowiadania?
Mam pewną koncepcję. W sumie wyszła ona przed kilkoma miesiącami, ale dopiero teraz w sumie zdecydowałam się odezwać. Chodzi o to, że zaczęłam pisać całą historię Ines - od początku. I ciekawi mnie czy ktoś chciałby to czytać.
Ogólnie wiem, że raczej o żywą duszę na tym blogu już ciężko (porzuciłam go kilka lat temu, soł), ale jeśli jest kilka wybrańców (chwalę was), że tak to nazwę, którzy jeszcze sobie przypominają, że była tu taka laska, która coś kiedyś wstawiała, jakieś tam wieki temu przed dinozaurami, to chętnie zacznę znowu odzywać się tutaj albo założę nowego bloga (z tym opowiadaniem).
Soł, powtarzając. Nowa wersja opowiadania się pisze (obiecuję coś lepszego niż tutaj powstało). Liczę na jakieś komentarze co, do tego i ogólnie Wesołych Świąt, jeśli się nikt nie pokaże (co z tego, że to bez sensu).

~Neds, Yoora, Yumi, Cat (czy jakże tam mnie znacie).

4 komentarze:

  1. Naprawdę miło było przeczytać to opowiadanie jeszcze raz. Szczerze stęskniłam się za tą historią i cieszę się, że wróciłaś. Coś lepszego niż było? Jestem za! będę czytać niezależnie kiedy będziesz wstawiać rozdziały. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i dzięki za odzew. Nie byłam pewna czy w ogóle ktoś się tu pojawi, więc czuję się mile połechtana tymi słowami xD
      Jeśli już zacznę je wstawiać, mam nadzieję, że robić będę to regularnie. Trzymajmy za to kciuki.
      Bezpiecznego Sylwestra~

      Usuń
  2. Ja też jestem za tym, żebyś napisała od nowa to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mi miło i serio cieszę się, że to słyszę.
      Bezpiecznego Sylwestra~

      Usuń