czwartek, 27 czerwca 2013

Przepraszam!!!

Nie było nowego rodziału ponad miesiąc, za co przepraszam. ;( 
Nie miałam czasu na pisanie, gdyż w końcu nadchodzi koniec roku szkolnego i trzeba było poprawiać oceny.  Ledwo miałam czas na sen, a co dopiero na pisanie. Jednak udało mi się trochę napisać i postaram się dodać kolejny rozdział w ten weekend.;D
Jeszcze raz przepraszam wszystkich czytających. Przepraszam również autorów blogów, które odwiedzam. Mam zamiar nadrobić wszelkie zaległości (wiem już tak pisałam). xD

A tak na marginesie.
Życzę wszystkim udanych i mile spędzonych wakacji!;D Mam nadzieję, że będziecie mieli co wspominać.;P
Pozdrawiam.;>
Neds...

3 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo na samą myśl o nowym rozdziale :)
    Również życzę udanych wakacji :)
    Czekam więc na nowy rozdział :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, aby był w sobote! Jade w niedziele rano i nie przeczytałabym, a tam chyba neta nie będzie! Tak bardzo chciałabym jeszcze przed wyjazdem przeczytać twój rozdział.
    PS. jak oceny? ktorej klasy jesteś absolwentką? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, postaram się na sobotę.;P
      Ech, oceny? Lepiej nie wspominać, ale średnia całkiem dobra.
      Skończyłam pierwszą gimnazjum. xD

      Usuń